روز
ساعت
دقیقه

۳۰ ٪ تخفیف

تنها تا ۵ مردادماه

هزینه ثبت مکان در گوگل مپ چقدر است؟

فهرست مطالب

در اینجا قصد داریم ببینیم هزینه ثبت مکان در گوگل مپ چقدر است، اما پیش از آن بهتر است کمی با گوگل و امکاناتش آشنا شویم. معرفی کسب و کار در گوگل به توجه به پیشرفت و گسترش خدمات آنلاین بسیار متنوع است. بعضی از خدمات گوگل رایگان و برخی دیگر نیز با انجام مبالغی صورت می گیرد.

گوگل ابتدا تمامی خدمات کسب و کار خود را رایگان در اختیار دنیا قرار داد. از جمله این موارد رایگان موتور جستجوی گوگل است که طی چندین سال متمادی قوی‌ترین موتور جستجو بوده و روز به روز نیز بر قدرت آن افزوده می‌شود. این عامل موجب شد که هر صاحب کسب و کاری جهت معرفی شغل خود دست به دامن گوگل شود. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از خدمات گوگل و هزینه ثبت مکان در گوگل مپ بپردازیم.

به طور کلی معرفی کسب و کار در گوگل به دو دسته تقسیم می شود، اول اینکه شما باید بدانید قصد پرداخت هزینه را دارید یا به دنبال خدمات رایگان گوگل هستید؟ ما در ایران به علت اینکه نمی‌توانیم از برخی از خدمات گوگل استفاده کنیم، بنابراین اگر به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌هایتان هستید می توانید به استفاده  بخش رایگان گوگل بپردازید.

خدمات گوگل به طور کلی به خدمات رایگان و خدمات پولی تقسیم می‌شود.

همانطوری که می‌دانیم خود گوگل نیز مثل هر کسب و کاری در ابتدای شکل گیری به ارائه خدمات رایگان پرداخت. موتور جستجوی گوگل از محبوب‌ترین موتورهای جستجو در دنیاست و هرکس برای جستجوی هر مطلبی ابتدا به گوگل روی می‌آورد. بعد از موتور جستجو، خدمات رایگان ایمیل گوگل نیز از دیگر خدمات محبوب این شرکت است که کم کم تبلیغات و سایر ابزارهای دیجیتال مارکتینگ نیز به این خدمات اضافه شد.

اما تحقیقات نشان داده که در ایران داستان جستجوی گوگل و میزان اطلاعات گرفتن افراد از آن کمی با دنیا متفاوت است. ابتدا یاهو در ایران محبوبت داشت و بعد از تحریم ایرانیان، سیل عظیمی از کاربران ایرانی به سمت گوگل روانه شدند، و همین موضوع  باعث شد میزان استفاده افراد ایرانی از موتور جستجوی گوگل در سال 1401، 100 درصد باشد. یعنی هر کاربرایرانی برای جستجو مطالب علمی یا غیر علمی وخرید آنلاین و …. به سراغ گوگل می‌رود. همین گزینه گوگل را محل بسیار مناسبی جهت معرفی و تبلیغات کسب و کارتان است.

حدودا 48 خدمت رایگان در گوگل جهت استفاده کسب و کارها وجود دارد.

مارکت گوگل یکی از بهترین و اولین شرکت‌ها در زمینه ثبت کسب کار در نقشه گوگل است که کلیه خدمات مربوط به ثبت مکان کسب و کار در گوگل را پشتیبانی می‌کند، جهت مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه ثبت مکان در گوگل مپ می‌توانید با شماره 80 20 55 91 021 در تماس باشید.

هزینه ثبت مکان در گوگل مپ چقدر است؟
هزینه ثبت مکان در گوگل مپ چقدر است؟

هزینه ثبت مکان در گوگل مپ چقدر است؟

ثبت لوکیشن کسب و کار در گوگل مپ را می‌توانید از طریق Google MY Business اقدام کنید. که متأسفانه این سرویس برای کاربران و کسب و کارهای ایرانی در داخل ایران هستند، از دسترس خارج هست و به هیچ طریقی نمی‌توانید از این راه به معرفی یا ثبت کسب و کار خود بپردازید. اما یک راهکار دیگر برای ثبت مکان کسب و کار در گوگل مپ وجود دارد.

افزودن لوکیشن، شماره تماس، آدرس و عکس از طریق “افزودن یک مکان جا افتاده” امکان‌پذیر است. این امکان برای همه افرادی که اکانت گوگل مپ دارند و از اعضای Local Guide هستند قابل دسترس هست و هزینه ثبت مکان در گوگل مپ رایگان است.

فقط باید به نکته مهمی توجه کنید که با اصول ثبت در نقشه آشنا باشید و امتیاز و رتبه بالایی داشته باشید، تا ثبت شما توسط گوگل تایید و منتشر شود و از این پس بتوانید کسب و کار خود را در کنار سایر مکان‌ها در نقشه مشاهده نمایید. شرکت مارکت گوگل یکی از بهترین و اولین شرکت‌ها در زمینه خدمات ثبت لوکیشن در گوگل مپ است که کلیه خدمات مربوط به ثبت مکان در گوگل را پشتیبانی می‌کند.

  • هزینه ثبت مکان در گوگل مپ برابر است با 298 هزار تومان

که توسط تیم مارکت گوگل انجام می‌شود.

هزینه ثبت مکان در گوگل مپ
هزینه ثبت مکان در گوگل مپ

برخی از خدمات و امکانات گوگل

  1. Google Drive

گوگل درایو یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن های گوگل محسوب می گردد، که دسترسی آسان و امن به همه چیز را برای شما فراهم می آورد. می توانید با خیالی آسوده محتوای مورد نیاز خود را از لپتاپ یا تلفن همراهتان و یا تبلت و… ایجاد کرده یا به اشتراک بگذارید و یا اینکه ذخیره کنید.

  1. فرم های گوگل forms Google

Google Forms یک ابزار قدرتمند در فهرست ابزارهای گوگل است که با کمک به ایجاد نظر سنجی های مختلف به کاربران گوگل و صاحبان کسب وکارها کمک می کند تا بتوانند نسبت به ثبت رویدادها یا انجام نظرسنجی مشتریان و جمع‌آوری آدرس ایمیل و … اقدام نمایند.

  1. Google My Business

گوگل بیزنیس یکی از بهترین ابزارهایست که به صاحبان کسب و کار کمک می کند تا پروفایل شغلی خود را از قبیل اطلاعات اولیه به همراه عکس و آرم شرکت، نظرات مشتریان و موارد دیگر را ایجاد کنند. با استفاده از گوگل بیزنیس  مشتریان جدید شما کلیه اطلاعات لازم را از طریق پروفایل شما کسب خواهند کرد.

  1. Google For Retail

این ابزار گوگل برای کسب و کارها به خصوص خرده‌فروشان آنلاین طراحی شده است و هدف از ایجاد آن کم به صاحبان کسب و کار برای تعامل با مشتریان خود و افزایش درآمدشان است. در این ابزار شما با مشخص کردن هدفتان از گوگل پیشنهاد و راه حل دریافت می کنید.

  1. Google Ads

تبلیغات گوگل برای کسب و کارها یکی از بهترین پلت فرم‌های تبلیغ انلاین می‌باشد که بازاریابان می‌توانند فهرست محصولات و خدمات خود همین طور تبلیغات کوتاه خودشان به بازدیدکنندگان آنلاین نشان دهند. که این موارد در نتایج جستجوی گوگل، و تلفن همراه و…. هم نمایش داده می شود.

  1. Google Analytics

گوگل آنالیتیکس یک ابزار تجزیه و تحلیل وبسایت می باشد که ترافیک ورودی وبسایت‌ها را تجزیه و تحلیل کرده و گزارش می‌دهد. این ابزار گوگل یکی از محبوب‌ترین ابزارهای گوگل برای مشاغل کوچک است که می‌توانند باکمک این ابزار به اندازه‌گیری موفقیت یا عدم موفقیت عملکرد بازیابی خود در فضای دیجتال بپردازند. گوگل آنالیتیکس با کمک و ادغام سایر ابزارهای دیگر گوگل به ردیابی و تجزیه و تحلیل وبسایت کسب و کار شما می‌پردازد و گزارش کار بسیار کاملی که شامل اطلاعات سطح کاربر و حضور و بازید صفحات و رویدادهای وبسایت را به شما ارائه می‌دهد.

  1. Google Search Central

مرکز جستجوی Google یکی از ابزارهای عالی است که صاحبان کسب و کارهای کوچک می‌توانند محتوای کسب و کارشان را به خوانندگان هدف یا همان مشتریان احتمالیشان برسانند. این ابزار کمک می کند که وبسایت این مشاغل آسان تر در نتایج گوگل نمایش داده شود. همچین در این ابزار امکانات آموزش برای بهبود سئو در اختیار توسعه‌دهندگان وب یا بازاریابان و کارشناسان سئو قرار می گیرد.

Google Maps یکی از خدمات پرکاربرد گوگل

گوگل مپ یا Google Maps یکی از محصولات شرکت گوگل است که نقشه کامل و دقیقی را از کل زمین نشان می‌دهد. از امکانات آن مسیریابی از طریق سامانه موقعیت‌یاب جهانی یا GPS است. این شرکت دست تمام کاربران را برای اصلاح یا تغییر نقشه باز گذاشته است. که از طریق آن کاربران نقشه گوگل، می‌توانند مکانی را به نقشه اضافه کنند و یا حذف نمایند. البته برای این کار نیاز است شما به عنوان راهنمای محلی (Local Guide) شناخته شوید. در برنامه راهنمای محلی گوگل برای کابران امتیاز در نظر گرفته می‌شود که این امتیازها فعالیت کاربر در زمینه‌های مختلف را نشان می‌دهد.

قابل ذکر است که برای ثبت یک مکان در گوگل مپ باید Local Guide با امتیاز بالا داشته باشید و به اصول ثبت در نقشه نیز آگاه باشید. حال باید ببینیم هزینه ثبت مکان در گوگل مپ چقدر می‌شود؟ که در بالا عنوان کردیم، این هزینه توسط تیم مارکت گوگل فقط 298 هزار تومان می‌باشد.

جهت مشاوره رایگان و ثبت لوکیشن کسب و کار در گوگل  و همچنین آگاهی از هزینه ثبت مکان در گوگل مپ می‌توانید با تیم پشتیبانی مارکت گوگل با شماره 80 20 55 91 021 در تماس باشید.

برای جذب مشتریان محلی، لوکیشن خود را ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

تیم مارکت گوگل با سال‌ها سابقه در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ و کمک به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ بالاخص در انجام ارائه خدمات ثبت لوکیشن گوگل افتخار خدمت‌رسانی به شما عزیزان را دارد. شما می‌توانید جهت استفاده از این خدمات و سایر خدمات تیم متخصص ما از پشتیبانی و مشاوره رایگان ما نهایت استفاده را ببرید. جهت دریافت خدمات با ما در تماس باشید.

{نام و نام خانوادگی:1} عزیز

با تشکر از اعتماد شما

سفارش شما با موفقیت ثبت شد.

کارشناسان مارکت گوگل جهت هماهنگی و انجام سفارش شما
در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت