روز
ساعت
دقیقه

۳۰ ٪ تخفیف

تنها تا ۵ مردادماه

چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم؟

چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم

فهرست مطالب

« چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم ؟» یکی از سوالاتی است که می‌تواند در این روزهای شلوغ عصر فناوری، بسیار کاربرد داشته باشد. همچنین این سوال یکی از متداول‌ترین و پرجستجوترین سوالات گوگل است؛ بنابراین طبیعی است که این سوال برای شما هم مطرح شده باشد.

در این دوره که برنامه‌های مسیریابی بی‌اندازه زیاد شده‌اند و در خدمت‌رسانی به مردم از یکدیگر پیش می‌گیرند، خوب است که به یاد داشته باشیم، مسیریاب بلد، یکی از ساده‌ترین برنامه‌های مسیریابی است و به دلیل همین ساده و راحت بودنش بسیار پر طرفدار شده است. بنابراین خوب است که پیش از هر چیزی به بررسی مسیریاب بلد بپردازیم و سپس به سوال « چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم ؟» برسیم.

بعد از آن قصد داریم مزایای ثبت آدرس در بلد را با یکدیگر مطالعه کنیم، شما همچنین می‌توانید مقاله «یک نکته رایگان، افزودن کسب و کار در گوگل مپ» را برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مطالعه کنید.

بررسی مسیریاب بلد

تا یکی دو دهه قبل، کشور ما، ایران، مسیریاب خاص و کاربردی‌ای نداشت. ولیکن در دهۀ اخیر، با وجود ازدحام تمایل مردم برای یافتن مسیرها، برنامه‌های زیادی مانند نشان و بلد وجود دارند که در حال ارائۀ خدمات به مردم هستند. در حال حاضر برنامه بلد بیش از 5 میلیون کاربر دارد. گروه برنامه‌نویسان مسیریاب بلد، آن را پرنصب‌ترین و دقیق‌ترین نقشه آنلاین کشور می‌دانند. بنابراین خوب است که با برنامه بلد بیش از این‌ها آشنا شویم.

مسیریاب بلد چیست؟

مسیریاب بلد یک پلتفرم آنلاین (برخط) است که با نقشه هوشمند و فارسی زبانی که دارد کار مسیریابی را برای فارسی زبانان بسیار آسان می‌کند. شما در برنامه بلد به همۀ ابزارهای لازم آن مانند نقشه بزرگ به زبان فارسی، جستجوی مکان، مقصد، گزینه‌های اشتراک‌گذاری (که این بخش در چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم بررسی خواهد شد) و مسیرها دسترسی خواهید داشت. و تنها با چند ضربه ساده روی تلفن همراه می‌توانید به هر کجای ایران و شهرتان که بخواهید با وسایل عمومی حمل و نقل یا حتی ماشین شخصی، برسید. مسیریاب بلد ویژگی‌های زیادی هم دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

ویژگی‌های مسیریاب بلد

حال که با برنامه بلد آشنا شدیم، بهتر است کمی هم دربارۀ ویژگی‌های مثبت و منفی بخوانیم، بنابراین با مارکت گوگل همراه باشید.

نکات مثبت:

  • به نمایش گذاشتن مسیرهای پرترافیک
  • به نمایش گذاشتن نقاط حادثه آفرین
  • به نمایش گذاشتن نقاط مهم و پرطرفدار نقشه
  • نشان دادن اطلاعات کسب و کارها
  • مسیریابی خودرو
  • مسیریابی وسایل عمومی
  • مسیریابی پیاده
  • مسیریابی با طرح ترافیک
  • نقشه سه بعدی
  • راهنمای صوتی با گویش‌ محلی
  • نقشه آفلاین
  • هشدار دوربین‌های کنترل سرعت

نکات منفی:

  • کیفیت پایین نقشه‌های ماهواره‌ای در سایر استان‌ها غیر از تهران
  • عدم مسیریابی آفلاین
  • عدم نمایش نقاط پرخطر و حادثه آفرین در سایر استان‌ها غیر از تهران
  • عدم هشدار دست انداز
چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم
چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم

 چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم ؟

حال که با برنامه بلد آشنا شدیم می‌توانیم پاسخ سوال «چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم ؟» را هم بررسی کنیم.

مرحله اول: برنامه بلد را با آخرین نسخه موجود دانلود کنید (اگر برنامه بلد را در گوشی همراه خود دارید، آن را آپدیت کنید).

مرحله دوم: پس از ثبت لوکیشن در بلد، مکان مورد نظر خود را انتخاب کنید (یعنی که آن را جستجو کنید و در آخر روی آن ضربه بزنید تا انتخاب شود).

مرحله سوم: از منوی پایین صفحه گزینه اشتراک‌گذاری را لمس کنید.

مرحله چهارم: از بین پلتفرم‌های موجود، گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید.

مراحل ثبت لوکیشن در بلد

همانطور که گفته شد ، نخست باید مکان مورد نظر خود را در بلد جستجو کنید و پس از آن اقدام به اشتراک‌گذاری کنید. بنابراین اگر می‌خواهید نشانی خانه خود یا موقعیت مکانی کسب و کارتان را در بلد ثبت کنید، تنها کافی است مراحل گفته شده در ادامه را انجام دهید.

مرحله اول: تماس با متخصصین مارکت گوگل و دریافت مشاوره رایگان

مرحله دوم: ورود به صفحه نخست مارکت گوگل و کلیک روی ثبت کسب و کار در نقشه

مرحله سوم: وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه

مرحله چهارم: وارد کردن اطلاعات کسب و کار یا نشانی منزلتان

مرحله پنجم: انتخاب گزینه مسیریاب بلد (یا در صورت تمایل اپن استریت مپ، گوگل مپ یا نشان).

مرحله ششم: منتظر بمانید تا متخصصین خبرۀ ما با شما تماس بگیرند.

مزایای ثبت لوکیشن در بلد با مارکت گوگل

در بخش‌های گذشتۀ این مقاله توضیح دادیم که چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم . حال اینجاییم تا به شما بگوییم چرا باید با مارکت گوگل اقدام به ثبت لوکیشن در بلد کنید.

تعهد بالا نسبت به وظایف: مارکت گوگل نسبت به وظایف خود تعهد بسیار بالایی دارد و می‌داند که چگونه باید مشتریان خود را رضایت‌مند نزد خود نگه دارد. بنابراین شما می‌توانید مطمئن باشید که ما نسب به وظایف خود آگاهیم و آن‌ها را با بهترین سطح کیفیت به جا می‌آوریم.

حفظ حریم خصوصی: این کاملاً حق شماست که بخواهید بدانید که اطلاعات کسب و کار یا نشانی منزلتان چطور ضبط و نگهداری می‌شود. خب خبر خوب این‌جاست: حریم شما برای ما خط قرمزی مهم است. بنابراین زیر پا گذاشتن خط قرمزمان یعنی بی‌احترامی به تعهداتمان.

پشتیبانی دائمی: هر زمان و در هر مرحله که نیاز داشتید، متخصصان مجرب مارکت گوگل در کنار شما خواهند بود. و این فقط مختص به ثبت لوکیشن در بلد نمی‌باشد و در تمام زمینه‌های فروش محصولات و خدمات، ساخت وب‌سایت، بهبود سئو و همانند آن در کنار شما خواهد بود.

ارزان بودن خدمات ما: شما تنها با هزینه‌ای اندک و بسیار مقرون به صرفه، اقدام به ثبت لوکیشن یا نشانی در بلد یا هر پلتفرم دیگری که بخواهید، می‌کنید. توجه داشته باشید هزینه‌ای که می‌کنید در برابر مزایای اضافه کردن لوکیشن در بلد بسیار ناچیز است.

مزایای ثبت آدرس در بلد

  • حضور فعال در جستجوهای محلی شهرتان
  • افزایش ترافیک وب‌سایتتان
  • افزایش تعداد مشتریان هدف و بالقوه‌تان
  • افزایش اعتبارتان نزد مشتریان
  • ساخت یک ویترین آنلاین برای خودتان و به سلیقه خودتان

پیشنهاد مطالعه: چگونه در گوگل مپ اول باشیم و نکات مهم آن

سخن آخر

در این مقاله به این سوال مهم و پرمخاطب « چگونه با برنامه بلد لوکیشن بفرستیم ؟» پاسخ دادیم. از شما سپاسگزاریم که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید.

همچنین از شما می‌خواهیم بار دیگر بخش مزایای ثبت لوکیشن در بلد را مطالعه کنید تا بهتر و بیشتر با مزایای شرکت ما آشنا شوید. همینطور باید بدانید که مشاوره رایگان با متخصصین ما هیچ هزینه‌ای ندارد. بنابراین می‌توانید همین حالا اقدام کنید.

شماره تماس ما:  02128429599 

برای جذب مشتریان محلی، لوکیشن خود را ثبت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

تیم مارکت گوگل با سال‌ها سابقه در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ و کمک به کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ بالاخص در انجام ارائه خدمات ثبت لوکیشن گوگل افتخار خدمت‌رسانی به شما عزیزان را دارد. شما می‌توانید جهت استفاده از این خدمات و سایر خدمات تیم متخصص ما از پشتیبانی و مشاوره رایگان ما نهایت استفاده را ببرید. جهت دریافت خدمات با ما در تماس باشید.

{نام و نام خانوادگی:1} عزیز

با تشکر از اعتماد شما

سفارش شما با موفقیت ثبت شد.

کارشناسان مارکت گوگل جهت هماهنگی و انجام سفارش شما
در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت